Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Urząd Gminy Kazanów

UWAGA !
Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP – konto jest bezpłatne.
 
 
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:
  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu:                               poniedziałek 7.00-16.00; wtorek 7.30 -15.30; środa 7.30-15.00; czwartek 7.30-15.00; piątek 7.30-15.00 do sekretariatu Urząedu Gminy w Kazanowie na następujących nośnikach danych:

  1. Dyskietka 1,44 MB,
  2. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0,
  3. Płyta CD-RW.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes.
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    1. DOC, RTF,
    2. XLS,
    3. CSV,
    4. TXT,
    5. GIF, TIF, BMP, JPG,
    6. PDF,
    7. ZIP.
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.
  4. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Renata Wiącek
  • Data udostępnienia w BIP: 2008-10-21 13:12:07
  • Informacja zaktualizowana przez: Renata Wiącek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2008-10-21 13:13:53
  • Liczba odsłon: 1795
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1155224]

przewiń do góry