OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTY BUDOWLANE - Przebudowa drogi gminnej o nr DG450120W na długości 890 mb w miejscowości Zakrzówek Wieś.
Nr ogłoszenia 68714-2016, data zamieszczenia 25.03.2016 roku
Zamieszczenie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
I.1. NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Kazanowie , ul. Plac Partyzantów 28 , 26-713 Kazanów woj. mazowieckie tel. (48) 6766033 , faks (48) 6766055
- adres strony internetowej zamawiającego: www.kazanow.pl
1.2 RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO : Administracja samorządowa
II.1 OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: - Przebudowa drogi gminnej o nr DG 450120W na długości 890mb w miejscowości Zakrzówek Wieś.
II.1.2 Rodzaj zmówienia: roboty budowlane
II.1.4 Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest – Przebudowa drogi gminnej o nr DG 450120W na długości 890 mb w miejscowości Zakrzówek Wieś , która obejmuje:
I. Roboty przygotowawcze – Odtworzenie punktów głównych trasy, roboty pomiarowe, b/ mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża wraz z korytowaniem do głębokości 5 cm pod konstrukcję nawierzchni jezdni , II. Podbudowa – a/ wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym łamanym dolomitowym o frakcji 0-31,5 mm z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu. – 14 cm , b/ wykonanie wiązania między warstwowego poprzez skropienie warstwy wyrównawczej bitumem w ilości 0,1 – 0,3 kg/m2. III. Nawierzchnia jezdni– a/ wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltowo grysową AC 11 W50/70 KR 1-2 w ilości 0,075 Mg/m2 – średnio o grubości 3 cm b/ nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych grysowych AC 11S 50/70 KR 1-2 warstwa ścieralna grubości 4 cm . IV Roboty ziemne– a/ Dowiezienie brakującej ziemi piaszczystej gliniastej na pobocza , b/ wbudowanie dowiezionej ziemi wzdłuż poboczy z zagęszczeniem- umocnienie poboczy, V Pobocza wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na szerokości 0,50 m , grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm
Zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót załączony do SIWZ.
II.1.6 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7
II.1.7 Czy dopuszcza się złożenie ofert częściowej – nie
II.1.8 Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej - nie
II.2 CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA : Zakończenie – 31.07.2016 roku
III.1 - WADIUM
Informacje na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości – 2500,00 złotych
Dopuszczalne formy wniesienia wadium a/a w pieniądzu , numer konta zamawiającego: Urząd Gminy w Kazanowie 24 9129 0001 00200240 0448 0008 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na w/w wskazany rachunek bankowy , b/ poręczenie lub gwarancja bankowa , c/ gwarancja ubezpieczeniowa , d/ poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6 ust 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o otworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 , poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25 , poz. 253 , Nr 66 , poz. 596 i Nr 216 , poz. 1824 ze zm.) Brak wadium lub wniesione po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postepowania.
III.2 ZALICZKI
III.3 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1 uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych /Warunków Zabudowy
III.3.2 Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zabudowy
III.3.3 Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zabudowy
III.3.4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zabudowy
III.3.5 Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zabudowy
III.4.1 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSATWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1 W zakresie wykazania spełniania przez wykonawców warunków , o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy , oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu należy przedłożyć:
III.4.2 W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy , należy przedłożyć :
. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające ,że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczanie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające ,że wykonawca nie zalega z opłacanie składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne , lub potwierdzenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatność ilu wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3 Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przekłada:
II.4.3.1 dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający ,że:
. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
. nie zalega z uiszczeniem podatku , opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ,że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.4 Dokumenty dotyczące przynależności do tej samem grupy kapitałowej
. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej
III.6 INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4 w pkt III.5
Harmonogram rzeczowo-finansowy prac , w którym wykonawca także wskaże części zamówienia wykonanie których zamierza powierzyć podwykonawcom ( opracowanie własne wykonawcy)
Dokumenty wymagane przez SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV 1.1 Tryb udzielenia zamówienia ; przetarg nieograniczony
IV.2 KRYTERA OCENY OFERT
IV.2.1 Kryteria oceny ofert : cna oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia
Cena – 95 %
Kryterium okresu gwarancji ponad wymagany 36 m-cy - 5 %
IV.2.2 przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna , adres strony , na której będzie prowadzona: -
IV.4 INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV .4.1 Adres strony internetowej , na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem :
Urząd Gminy w Kazanowie ul. Plac Partyzantów 28, 26-713 Kazanów
IV.4.4 Termin Składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert
11.04.2016 godzina 11.00 miejsce : Urząd Gminy w Kazanowie 29 , 26-713 Kazanów pokój nr 9
IV.4.5 termin związania ofertą: okres w dniach: 30 ( od ostatecznego składania ofert)
IV.4.17 Czy przewiduje się unieważnienie postepowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia : nie
- ogłoszenie o zmówieniu
- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
- Załączniki do SIWZ
- przedmiar robót
Wójt Gminy
Kazanów 25 marca 2016 r. mgr Teresa Pancerz- Pyrka
specyfikacja_-_zakrzowek_wies__wolak_sekula.doc
pezedmiar_robot_-_zakrzowek_wies.jpg
zalaczniki_do_siwz_-_zakrzowek_wies__kolonia__korczak.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Paulina Ginał
- Data udostępnienia w BIP: 2016-03-29
- Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Zdrzalik
- Data ostatniej aktualizacji: 2016-03-29 13:38:23
- Liczba odsłon: 200