OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – ROBOTY BUDOWLANE  - Przebudowa drogi gminnej o nr  DG450120W na długości 890 mb w miejscowości Zakrzówek Wieś.


Nr ogłoszenia  68714-2016, data zamieszczenia 25.03.2016 roku


Zamieszczenie obowiązkowe


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego


I.1. NAZWA I ADRES:  Urząd Gminy w Kazanowie , ul. Plac Partyzantów 28 , 26-713 Kazanów  woj. mazowieckie tel. (48) 6766033  , faks (48) 6766055


- adres strony internetowej  zamawiającego: www.kazanow.pl


1.2 RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO : Administracja samorządowa


II.1 OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:  - Przebudowa drogi gminnej o nr  DG 450120W  na długości 890mb w miejscowości Zakrzówek Wieś.


II.1.2 Rodzaj zmówienia: roboty budowlane


II.1.4  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 


Przedmiotem zamówienia jest – Przebudowa drogi gminnej o nr  DG 450120W na długości 890 mb w miejscowości Zakrzówek  Wieś , która obejmuje:


  1. I. Roboty przygotowawcze – Odtworzenie punktów głównych trasy, roboty pomiarowe, b/ mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża wraz z korytowaniem do głębokości 5 cm pod konstrukcję nawierzchni jezdni , II. Podbudowa – a/ wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym łamanym dolomitowym o frakcji 0-31,5 mm z zagęszczeniem mechanicznym  - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu. – 14 cm  , b/ wykonanie wiązania między warstwowego poprzez skropienie warstwy wyrównawczej bitumem w ilości 0,1 – 0,3 kg/m2. III. Nawierzchnia jezdni– a/  wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltowo grysową AC  11 W50/70 KR 1-2 w ilości 0,075 Mg/m2 – średnio o grubości 3 cm  b/ nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych grysowych AC 11S 50/70 KR 1-2 warstwa ścieralna grubości 4 cm . IV Roboty  ziemne– a/ Dowiezienie brakującej ziemi piaszczystej gliniastej na pobocza , b/ wbudowanie dowiezionej ziemi wzdłuż poboczy z zagęszczeniem- umocnienie poboczy, V Pobocza  wykonanie poboczy z kruszywa łamanego na szerokości 0,50 m , grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm

     Zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót  załączony do SIWZ.


II.1.6 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7


II.1.7  Czy dopuszcza się złożenie ofert częściowej – nie


II.1.8 Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej   - nie


II.2  CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA  : Zakończenie – 31.07.2016 roku


III.1 - WADIUM


Informacje na temat wadium:  Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości – 2500,00 złotych


Dopuszczalne formy wniesienia wadium a/a w pieniądzu , numer konta zamawiającego: Urząd Gminy w Kazanowie 24 9129 0001 00200240 0448 0008 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na w/w wskazany rachunek bankowy , b/ poręczenie lub gwarancja bankowa , c/ gwarancja ubezpieczeniowa , d/ poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6 ust 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o  otworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 , poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25 , poz. 253 , Nr 66 , poz. 596 i Nr 216 , poz. 1824 ze zm.) Brak wadium lub wniesione po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postepowania.


III.2 ZALICZKI


III.3 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 


III.3.1 uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych /Warunków Zabudowy


III.3.2  Wiedza i doświadczenie


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


.  Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zabudowy


III.3.3 Potencjał techniczny


Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik  nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zabudowy


III.3.4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia


Opis  sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zabudowy


III.3.5  Sytuacja ekonomiczna i finansowa


Opis  sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do  Specyfikacji Istotnych Warunków Zabudowy


III.4.1 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSATWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1  W zakresie wykazania spełniania przez wykonawców warunków , o  których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy , oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w  postepowaniu należy przedłożyć:


III.4.2 W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy , należy przedłożyć :


. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia  w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie  do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


.  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające  ,że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , lub  zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków  o dopuszczanie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające ,że wykonawca nie zalega  z opłacanie składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne , lub potwierdzenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatność ilu wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.


III.4.3 Dokumenty podmiotów  zagranicznych


 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przekłada:


II.4.3.1 dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania potwierdzający ,że:


 . nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono  upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


. nie zalega  z uiszczeniem podatku , opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo  ,że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.4.4 Dokumenty dotyczące przynależności do tej samem grupy kapitałowej


. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej


III.6 INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione  w pkt III.4 w pkt III.5


Harmonogram rzeczowo-finansowy prac , w którym wykonawca także wskaże części zamówienia wykonanie których zamierza powierzyć podwykonawcom ( opracowanie własne wykonawcy)


Dokumenty wymagane przez SIWZ


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV 1.1 Tryb udzielenia zamówienia ;  przetarg nieograniczony


IV.2 KRYTERA OCENY OFERT


IV.2.1 Kryteria oceny ofert : cna oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia


  1. Cena – 95 %

  2. Kryterium okresu gwarancji ponad wymagany 36 m-cy  - 5 %


IV.2.2  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna , adres strony , na której będzie prowadzona: -


IV.4 INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV .4.1  Adres strony internetowej , na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:


www.kazanow.pl


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem :


Urząd Gminy w Kazanowie ul. Plac Partyzantów 28, 26-713 Kazanów


IV.4.4 Termin Składania wniosków  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert


11.04.2016 godzina 11.00 miejsce : Urząd Gminy w Kazanowie 29 , 26-713 Kazanów pokój nr 9


IV.4.5 termin związania ofertą: okres w dniach: 30 ( od ostatecznego składania ofert)


IV.4.17 Czy przewiduje się unieważnienie postepowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy  udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA), które miały być przeznaczone  na sfinansowanie całości lub części zamówienia :   nie


 


- ogłoszenie o zmówieniu


- Specyfikacja istotnych warunków zamówienia


- Załączniki do SIWZ


- przedmiar robót


                                                                                                                 Wójt Gminy


  Kazanów 25 marca 2016 r.                                                                    mgr Teresa Pancerz- Pyrka


 specyfikacja_-_zakrzowek_wies__wolak_sekula.doc

pezedmiar_robot_-_zakrzowek_wies.jpg

zalaczniki_do_siwz_-_zakrzowek_wies__kolonia__korczak.doc


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Paulina Ginał
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-03-29
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Zdrzalik
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-03-29 13:38:23
  • Liczba odsłon: 200

[Liczba odsłon: 1287914]

przewiń do góry