Przebudowa drogi gminnej o nr ew. 432, 609 na długości 500 mb w miejscowości Zakrzówek Wieś , Zakrzówek Kolonia

 

Nr ogłoszenia 23803-2016 , data zamieszczenia 08.03.2016 roku

Zamieszczenie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

I.1. NAZWA I ADRES:  Urząd Gminy w Kazanowie , ul. Plac Partyzantów 28 , 26-713 Kazanów  woj. mazowieckie tel. (48) 6766033  , faks (48) 6766055

- adres strony internetowej  zamawiającego: www.kazanow.pl

1.2 RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO : Administracja samorządowa

II.1 OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:  - Przebudowa drogi gminnej o nr ew. 432, 609 na długości 500 mb w miejscowości Zakrzówek Wieś , Zakrzówek Kolonia.

II.1.2 Rodzaj zmówienia: roboty budowlane

II.1.4  Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest – Przebudowa drogi gminnej o nr ew. 432, 609 na długości 500 mb w miejscowości Zakrzówek  Wieś , Zakrzówek Kolonia, która obejmuje:

I.                    Roboty przygotowawcze – Odtworzenie punktów głównych trasy, roboty pomiarowe, b/ mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża wraz z korytowaniem do głębokości 5 cm pod konstrukcję nawierzchni jezdni , II. Podbudowa – a/ wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym łamanym dolomitowym o frakcji 0-31,5 mm z zagęszczeniem mechanicznym  - śr, grubość warstwy po zagęszczeniu. – 14 cm  , b/ wykonanie wiązania między warstwowego poprzez skropienie warstwy wyrównawczej bitumem w ilości 0,1 – 0,3 kg/m2. III. Nawierzchnia – a/  wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltowo grysową AC  11 W50/70 KR 1-2 w ilości 0,075 Mg/m2 – średnio o grubości 3 cm  b/ nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych grysowych AC 11S 50/70 KR 1-2 warstwa ścieralna grubości 4 cm . IV Roboty wykończeniowe – a/ wykonanie poboczy z kruszywa łamanego o szerokości 0,50 m , grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm , b/ słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 50 mm – 3 sztuki , c/ znaki drogowe (znaki średnie grupy A) – 3 sztuki

 Zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót  załączony do SIWZ.

 

II.1.6 Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7

II.1.7  Czy dopuszcza się złożenie ofert częściowej – nie

II.1.8 Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej   - nie

II.2  CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA  : Zakończenie – 31.07.2016 roku

III.1 - WADIUM

Informacje na temat wadium:  Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości – 1500,00 złotych

Dopuszczalne formy wniesienia wadium a/a w pieniądzu , numer konta zamawiającego: Urząd Gminy w Kazanowie 24 9129 0001 00200240 0448 0008 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na w/w wskazany rachunek bankowy , b/ poręczenie lub gwarancja bankowa , c/ gwarancja ubezpieczeniowa , d/ poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6 ust 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o  otworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 , poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25 , poz. 253 , Nr 66 , poz. 596 i Nr 216 , poz. 1824 ze zm.) Brak wadium lub wniesione po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postepowania.

III.2 ZALICZKI

III.3 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 

III.3.1 uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ

III.3.2  Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

.  Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ

III.3.3 Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ

III.3.4 Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis  sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ

III.3.5  Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis  sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

. Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik do SIWZ

III.4.1 INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH , JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSATWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1  W zakresie wykazania spełniania przez wykonawców warunków , o  których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy , oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w  postepowaniu należy przedłożyć:

III.4.2 W zakresie potwierdzenia niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy , należy przedłożyć :

. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do rejestru lub ewidencji , w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia  w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy , wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie  do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

.  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające  ,że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , lub  zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiąc przed upływem terminu składania wniosków  o dopuszczanie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające ,że wykonawca nie zalega  z opłacanie składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne , lub potwierdzenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatność ilu wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.3 Dokumenty podmiotów  zagranicznych

 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przekłada:

II.4.3.1 dokument wystawiony w kraju , w którym ma siedzibę  lub miejsce zamieszkania potwierdzający ,że:

 . nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono  upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

. nie zalega  z uiszczeniem podatku , opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo  ,że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.4.4 Dokumenty dotyczące przynależności do tej samem grupy kapitałowej

. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej

III.6 INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione  w pkt III.4 w pkt III.5

Harmonogram rzeczowo-finansowy prac , w którym wykonawca także wskaże części zamówienia wykonanie których zamierza powierzyć podwykonawcom ( opracowanie własne wykonawcy)

Dokumenty wymagane przez SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV>1 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV 1.1 Tryb udzielenia zamówienia ;  przetarg nieograniczony

IV.2 KRYTERA OCENY OFERT

IV.2.1 Kryteria oceny ofert : cna oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia

1.       Cena – 95 %

2.       Kryterium okresu gwarancji ponad wymagany 36 m-cy  - 5 %

IV.4 INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV .4.1  Adres strony internetowej , na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.kazanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem :

Urząd Gminy w Kazanowie ul. Plac Partyzantów 28, 26-713 Kazanów

IV.4.4 Termin Składania wniosków  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

24.03.2016 godzina 11.00 miejsce : Urząd Gminy w Kazanowie 29 , 26-713 Kazanów pokój nr 9

IV.4.5 termin związania ofertą: okres w dniach: 30 ( od ostatecznego składania ofert)

IV.4.17 Czy przewiduje się unieważnienie postepowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy  udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA), które miały być przeznaczone  na sfinansowanie całości lub części zamówienia :   nie

Wójt Gminy

/-/ Teresa Pancerz - Pyrka


załączniki:

specyfikacja_-_zakrzowek_wies_i_zakrzowek_kolonia.doc
zalaczniki_do_siwz_-_zakrzowek_wies__kolonia.doc
przedmiar_robot-zakrzowek_kol_wies.pdf
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Paulina Ginał
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-03-09
  • Informacja zaktualizowana przez: Katarzyna Zdrzalik
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-03-09 11:18:11
  • Liczba odsłon: 199

[Liczba odsłon: 1287911]

przewiń do góry