Kazanów, dnia 03.08.2009
Wyjaśnienia do zapytań dot. SIWZ w ogłoszeniu przetargu nieograniczonego na zakup nowego śedniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 z funkcją ograniczania skazeń ekologicznych
W związku z wpłynięciem zapytań zamawiający udziela następijących odpowiedzi:
Pytanie 1.
Czy zamawiający dopuszcza zaoferowanie pojazdu dla którego wysokość określona w świadectwie dopuszczenia wynosi 3200 mm, w przypadku dostosowania rzeczywistej wysokości całkowitej pojazdu do wartości 3120 mm?
odpowiedź
Zamawiający dopuszcza wysokość pojazdu do 3200 mm - zmiana w pkt. 8 załącznika nr 3
do SIWZ.
Pytanie 2.
Czy zamawiający dopuszcza zaoferowanie pojazdu ze zbiornikami na wodę i srodek pianotwórczy wykonywanymi ze stali nierdzewnej?
odpowiedź
Zamawiający nie dopuszcza zamiany materiału wykonania zbiornika na wodę, natomiast w stosunku do zbiornika na środek pianotwórczy określano, że musi być wykonany z materiału odpornego na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych.
Pytanie 3.
Czy w przypadku zastosowania niezależnego od pracy silnika urzadzenia grzewczego zabezpieczającego pracę autopompy w temperaturach do -250 C zamawiający dopuszcza zaoferowanie pojazdu z autopompą bez układu ogrzewania od silnika pojazdu?
Odpowiedź.
Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania pojazdu z autopompą bez układu ogrzewania od silnika pojazdu.
Prezes Zarządu
Zmiany w załączniku nr 3 do SIWZ w ogłoszeniu przetargu nieograniczonego na zakup nowego śedniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 z funkcją ograniczania skazeń ekologicznych
-
w punkcie 50 zamawiający wykreśla się słowo z brązu – prawidłowy zapis brzmi: autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia – wydajność min. 16001/min, przy ciśnieniu 8 bar i głębokości ssania 1,5m, na stopniu wysokiego ciśnienia wydajność , min. 250l/min przy cisnieniu 40 bar.
-
Skreśla się punkt 69 oraz 70 z załącznika nr 3 SIWZ.
Prezes Zarządu
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OGŁOSZENIE O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA W TRYBIE:
PRZETARG NIEOGRANICZONY
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Zarząd Ochotniczej Straży Pożarnej w Kazanowie
ul. Zwoleńska 22
26-713 Kazanów
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy w Kazanowie pokoju nr 9 w godzinach pracy Urzędu lub ze strony internetowej www.kazanow.pl, www.ugkazanow.bip.org.pl
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego z napędem 4 x 4 z funkcją ograniczania skażeń ekologicznych dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Kazanowie
Zakres rzeczowy obejmuje wykonanie:
- jednego nowego średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x4
Wszystkie zastosowane materiały winy spełniać parametry określone przez normy, aprobaty techniczne oraz posiadać świadectwo jakości ( certyfikaty).
KOD CPV
Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 3 SIWZ tj. Parametry techniczno-użytkowe dla fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo gaśniczego z napędem terenowym 4x4 z funkcją ograniczania skażeń ekologicznych .
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych .
5)Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających(art.67 ust.1 pkt 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych)
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
6) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych
7) Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie winno być zrealizowane do 15.10.2009 r.
8) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Warunki:
1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,
3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24
Pzp.
Potwierdzenie spełnionych warunków:
1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej.
2.Uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia.
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy.
4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt
9 ustawy.
5. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego.
6. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego .
7. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakim dysponuje
Wykonawca .
8.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania,
a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy w tym okresie minimum jednego zadania
odpowiadającego swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zmówienia wraz z
potwierdzeniem ich należytego wykonania.
9.Sprawozdanie finansowe , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z
opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do
sporządzania sprawozdania finansowego , inne dokumenty określające obroty, zysk oraz
zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres
działalności jest krótszy, to za ten okres. ( wymagane obroty w tym zakresie minimum
1 500 000,00 zł).
10.Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy,
potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową.
11.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
12. Sporządzony harmonogram rzeczowo – terminowo – finansowy.
9) Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
10) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie :
Nazwa kryterium |
Waga % |
Cena |
100 |
11) Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy w Kazanowie
Plac Partyzantów 28
26-713 Kazanów
pokój nr 9
do dnia 07.08.2009 do godz. 09.00
otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Kazanowie w dniu 07.08.2009 o godz. 9.15
12) Termin związania ofertą
30 dni od dnia otwarcia ofert,
13)Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
14)Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15) ogłoszenie zostało zamieszczone na portalu UZP w dniu 27.07.2009r. pod numerem 253914
Kazanów , dnia 27.07.2009r.
____________________
Zarząd OSP w Kazanowie
załączniki:
1. siwz.doc
4. parametry_techniczne_gba_4x4_ostateczne.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Renata Wiącek
- Data udostępnienia w BIP: 2009-08-04
- Informacja zaktualizowana przez: Renata Wiącek
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-08-04 09:58:36
- Liczba odsłon: 687
- Historia dokumentu: