Załącznik nr 3a

STANDARDOWY FORMAT OGŁOSZENIA O PRZETARGU NA WYKONANIE ROBÓT
 Tytuł umowy: I Etap Budowy sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków i przyłączami kanalizacyjnymi oraz budowa gminnej oczyszczalni ścieków.
<Lokalizacja –Kazanów , Kroczów Większy gmina Kazanów powiat zwoleński woj. mazowieckie, Polska .>

1. Numer ogłoszenia ( numer wniosku) - OR07- 732-070048/03
2.  Procedura
 nieograniczony – lokalny
 3. Program
SAPARD
4. Finansowanie
 Program SAPARD; Roczna Umowa Finansowa (RUF) na rok 2002/2003.
            Niniejszy przetarg jest objęty klauzulą zawieszającą ,dotyczącą zapewnienia finansowania przedsięwzięcia objętego procedurą przetargową , poprzez wydanie promesy zawarcia umowy o pomoc z AriMR . W przypadku , gdy do czasu rozstrzygnięcia przetargu warunek objęty niniejszą klauzulą nie zostanie spełniony ( tj. nie zostanie zakończona procedura decyzyjna w ARiMR lub też nie dojdzie do wydania promesy) , niniejszy przetarg zostanie obligatoryjnie unieważniony.
5. Strona Zamawiająca
            Gmina Kazanów
            26-713 Kazanów
            ul. Pl. Partyzantów 28
            tel. ( 048) 6766033 w. 18 , fax. 6766055
            e-mail: sekretariat@kazanow.pl


CHARAKTERYSTYKA UMOWY
6. Opis umowy
 Budowa kanalizacji  sanitarnej z przyłączami kanalizacyjnymi w miejscowości Kazanów. Zakres rzeczowy inwestycji to budowa sieci kanalizacyjnej o długości – 3530 m , przepompownie kanalizacyjne – 6 szt. i przykanalików dla 143 odbiorców o długości 2960 m.
Budowa oczyszczalni ścieków o przepustowości  Qdśr.= 110 m3/dobę . Proces oczyszczania: mechanioczno-bilogiczny. Elementy oczyszczalni:
- roboty budowlane i zagospodarowanie terenu
- wewnętrzne instalacje wod-kan i wentylacji
- technologia oczyszczalni
- sieci międzyobiktowe i zasilanie energetyczne
7. Liczba oraz tytuły poszczególnych partii robót
 (nie dotyczy)

WARUNKI UCZESTNICTWA
8. Dostępność i zasada pochodzenia
W przetargu mogą brać udział na tych samych warunkach wszystkie osoby fizyczne i prawne [uczestnicząc albo indywidualnie albo ich grupy (konsorcja)] z państw członkowskich Unii Europejskiej oraz z krajów i obszarów regionów objętych i/lub dopuszczonych na mocy Rozporządzenia lub innych aktów prawnych mających zastosowanie do programu, z którego finansowana jest umowa (patrz również pozycja 21). Wszystkie towary objęte umową muszą pochodzić z ww. krajów.

9. Podstawa do wyłączenia z udziału w przetargach
Uczestnicy przetargu muszą dostarczyć oświadczenie, iż nie znajdują się w żadnej z sytuacji wymienionych w Instrukcji dla Uczestników Przetargu 3.3, 3.5, 3.6 Podręcznika Procedur Zawierania Umów na Wykonanie Robót.
Składanie fałszywych informacji i dokumentów będzie podlegało sankcjom prawnym określonym w polskich przepisach prawnych.
10. Liczba zgłoszeń
Uczestnicy Przetargu (włączając firmy w obrębie tej samej grupy prawnej /konsorcja/, włączając innych członków tego samego konsorcjum oraz podwykonawców) mogą złożyć tylko jedną ofertę na jedną lub kilka partii robót. Oferty na części partii nie będą brane pod uwagę. Uczestnik Przetargu może oświadczyć, zadeklarować w swojej ofercie rabat w przypadku gdy jego oferta zostanie zaakceptowana dla więcej niż jednej partii robót. Uczestnicy Przetargu <mogą/ nie mogą> dodatkowo składać oferty na propozycje alternatywne.
11. Gwarancja przetargowa
Uczestnicy Przetargu  muszą dostarczyć gwarancję przetargową w PLN  w kwocie 40.500,00 PLN w chwili przedłożenia swoich ofert. Ta gwarancja będzie zwrócona Uczestnikom Przetargu, których oferty będą odrzucone w chwili zakończenia procedury przetargowej a zwycięzcy - po podpisaniu umowy przez obie strony.


12. Gwarancja wykonania
Zwycięzca Przetargu w chwili podpisywania umowy zobowiązany jest do dostarczenia gwarancji wykonawczej stanowiącej  10% wartości umowy w PLN. Gwarancja ta musi być dostarczona w okresie 30 dni od otrzymania przez uczestnika przetargu umowy podpisanej przez Stronę Zamawiającą. Jeżeli wybrany Uczestnik Przetargu nie dostarczy takiej gwarancji w wymaganym terminie, umowa zostanie unieważniona, a nowa umowa może zostać przygotowana i wysłany do uczestnika przetargu, który złożył następna w kolejności najbardziej korzystną ekonomicznie, zgodną z wymaganiami ofertę przetargową.
13. Spotkanie informacyjne i/lub wizyta w  terenie
Żadne spotkanie nie jest planowane
14. Ważność przetargu
Oferty muszą pozostać ważne przez okres 90 dni od daty ostatecznego terminu składania ofert
15. Ostateczny termin zakończenia robót
<Do  dnia 30.09.2004r.>

KRYTERIA WYBORU UCZESTNIKÓW PRZETARGU I ZAWIERANIA UMÓW
16. Kryteria wyboru uczestników przetargu
Zgodnie z wymogami zawartymi w dokumentacji przetargów
17. Kryteria zawierania umów
Cena
SKŁADANIE OFERT
18. Sposób otrzymywania dokumentacji przetargowej
Dokumentacja przetargowa jest dostępna w siedzibie Strony Zamawiającej < Urząd Gminy Kazanow ul. Pl. Partyzantów 28 , pokój nr 4 > za odpłatnością w kwocie <50 ,00 PLN >, która < nie zawiera > kosztów przesyłki kurierskiej. Jest również możliwa do odebrania w siedzibie Strony Zamawiającej. Oferty muszą być przedstawione na standardowych formularzach przetargowych, załączonych w dokumentacji przetargowej, której format i instrukcje muszą być ściśle przestrzegane .
Uczestnicy Przetargu  powinni kierować swoje pytania dotyczące przetargu w formie pisemnej do < Urzędu Gminy Kazanów , 26-713 Kazanów ul. Pl. Partyzantów 28> umieszczając numer ogłoszenia podany  w pozycji 1., przynajmniej na 21 dni przed upływem ostatecznego terminu składania ofert podanym w pozycji 19. Strona Zamawiająca zobowiązana jest udzielić odpowiedzi na  wszystkie pytania uczestników przetargu przynajmniej 11 dni przed upływem ostatecznego terminu składania ofert.

19. Ostateczny termin składania ofert
Godzina 1000 czasu lokalnego , w dniu 30 marca 2004 roku
Każda oferta złożona po tym terminie nie będzie rozpatrywana.
20. Sesja otwarcia ofert
< W dniu 30 marca 2004 roku godz. 1100 w Urzędzie Gminy Kazanów  - sala konferencyjna II pietro , 26-713 Kazanów ul. Pl. Partyzantów 28.
21. Podstawa prawna
1. Ustawa z dnia 29.12.1993r. o utworzeniu Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa – Dz.U.Nr 1 z 1994r. poz.2 z późń.zm.
2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30.01.1996r.w sprawie szczegółowych kierunków działań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa oraz sposobów ich realizacji Dz.U.Nr 16 z 1996r.poz.82 z późń.zm.
3. Rozporządzenie Rady WE nr 1268/99 z 21 czerwca 1999r. o wsparciu Wspólnoty dla działań przedakcesyjnych na rzecz rolnictwa i obszarów wiejskich w krajach kandydujących Europu Środkowej i Wschodniej w okresie przedakcesyjnym.
4. Program operacyjny SAPARD z dnia 12.09.2000r. z późń.zm.
5. ,,Instrukcja w sprawie udzielenia zamówień publicznych na usługi , dostawy i roboty w ramach współpracy wspólnotowej z krajami trzecimi’’ , przyjęta przez Komisję Europejską w dniu 10.11.1999r.
6. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14.05.2002r. w sprawie szczegółowego zakresu i kierunków działań oraz sposobu realizacji zadań Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w zakresie gospodarowania środkami pochodzącymi z funduszy Unii Europejskiej Dz. U. nr 102 z 2002r. poz.928 z późń.zm..
Kazanów ,2004-01-14.                                                                     WÓJT GMINY
                                                                                                           Marian Karolik

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Renata Wiącek
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Renata Wiącek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2004-01-28 12:25:58
  • Liczba odsłon: 101
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1155215]

przewiń do góry